html> پردیس گیم

پردیس گیم
بزرگترین سایت بازی های رایانه ای PC, PS2, PS3
قالب وبلاگ
نويسندگان
ل?نک ها? مف?د

صبح امروز شرکت اکتیویژن اعلام کرد که Black Ops: Declassified دارای بخش زامبی نخواهد بود و دلیل آن را  هم اولویت توسعه ی بخش چندنفره ی آنلاین ۴v4 دانسته اند. البته در این بازی بخش Hostilities وجود دارد که در آن شما به جای زامبی ها در برابر انسان ها قرار میگیرید .

این بازی به طور انحصاری برای کنسول دستی جدید سونی و به احتمال زیاد در ماه نوامبر منتشر خواهد شد .


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:33 ] [ مسعود ]

Medal of Honor نیز دنباله روی سنت Battlefield 3 شد و طبق گفته ی شرکت سازنده این عنوان بر روی دو دیسک عرضه خواهد شد.این خبر را بن جونز طراح ارشد Dice تایید کرد و افزود همراه این دو دیسک ما یک قابلیت فعال کردن بافت های HD را نیز اضافه خواهیم کرد.

 

Videogamer از بن جونز در مورد تعداد دیسکهای بازی سوال کرد وی گفت:

فکر میکنم این یکی دیگر واقعیتی است برای ما.حالا دی وی دی در برابر بلورای قرار گرفته و گاهی اوقات باید بعضی چیزها را نصف کنیم!بخصوص با این حجم محتوایی که ما میخواهیم به مخاطب برسانیم.

وقتی در مورد قابلیت نصب بافت های باکیفیت (HD Texture Installation )پرسیده شد جونز گفت:

Medal of Honor Warfighter1 Medal Of Honor Wrfighter برای Xbox روی دو دیسک عرضه میشود

احتمالا این کار را انجام دهیم اما ۱۰۰ درصد نمیتوانم بهتان اطمینان دهم.

این هم از دو دیسک و بافت های عالی برای دارندگان Xbox 360 !


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:32 ] [ مسعود ]

شرکت ubisoft به تازگی یک اسکرین شات عجیب و جدید از بازی Splinter Cell: Blacklist در پیج فیس بوک خود منتشر کرده است و گفته است که در حال آماده شدن برای منتشر کردن یک خبر بزرگ درباره ی این بازی می باشد .

البته این شرکت به نسبت تعداد like های این تصویر بخش های بیشتری از تصویر را نمایان می سازد و هنوز هم مشخص نشده است که این خبر درباره ی چه موردی در بازی است ولی احتمال می رود که مربوط به بخش multiplayer بازی باشد, بخشی که از ابتدای معرفی شدن بازی یوبی سافت در مورد آن سکوت کرده است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:31 ] [ مسعود ]

Resident Evil 6 در اولین هفته از انتشار خود نتوانست در مبارزه با FIFA 13 برای قرار گرفتن در صدر جدول پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا پیروز میدان شود و با قرار گرفتن در رده دوم قافله را به این عنوان ورزشی واگذار کرد.

Resident Evil 6

 

Resi 6 در سه شنبه هفته قبل به انتشار رسید و البته با این وجود توانست خود را به چهارمین فروش برتر هفته اول ۲۰۱۲ در بریتانیا تبدیل کند.

Just Dance 4 هم در این هفته در رده چهارم قرار گرفت و Borderlands 2 هم از رده دوم به سوم سقوط کرد.

F1 2012 هم رده پنجم را از آن خود کرد و شاید غریبانه ترین بازی این هفته را بتوان NBA 2K13 نامید که در رده ششم قرار گرفته است.

بازی آموزش موسیقی از طریق گیتار یعنی Rocksmith هم به رده هفتم بسنده کرد و به دنبال آن هم Skyrim, PES 2013 and Sleeping Dogs در رده های بعدی قرار گرفته اند.

ده بازی پرفروش این هفته بریتانیا را می توانید در زیر مشاهده فرمایید :

۱٫ FIFA 13
2. Resident Evil 6
3. Borderlands 2
4. Just Dance 4
5. F1 2012
6. NBA 2k13
7. Rocksmith
8. The Elder Scrolls V: Skyrim
9. PES 2013
10. Sleeping Dogs

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:31 ] [ مسعود ]

آقای Harvey Smith طراح بازی Dishonored در مصاحبه ای گفت: نیمی از من دوست دارد که آینده این بازی را ببیند و نیمیه دیگر  من  دوست دارد این بازی دیگر دنباله ای نداشته باشد و به خاطره ای جاودانه برای بازیکنان تبدیل شود.حال باید دید که آقای  Harvey Smith به کدام قسمت از علاقه خود جواب میدهد .

نظر شما چیست به نظر شما ادامه بازی ساخته شود یا نه؟


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:30 ] [ مسعود ]

Domino یکی شخصیت های کمیک های  Deadpool است که قرار است یک بازی ویدیویی بر محوریت آن، توسط استدیو High Moon شرکت بازی های رایانه ای Deadpool ساخته شود.

استدیو High Moon، سازنده نسخه های اخیر بازی Transformers با نام “War for Cybertron و Fall of Cybertron” می باشد.

طبق خبرهای دیگر این استدیو در طی مذاکراتی با Deadpool به این نتیجه رسیده اند که اخباری را از این بازی جدید در Comic Con امسال در نیویورک فاش کنند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:29 ] [ مسعود ]

مارول در نمایشگاه NYCC 2012 اعلام کرده است The Amazing Spider-Man به همراه تمامی محتوا های اضافه مطابق گیمپد Wii U بهار عرضه می شود . همچنین اعلام شده است که بازی دقیقا مطابق گیمپد Wii U است و رابط لمسی به شکل کامل پشتیبانی می کند .

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:28 ] [ مسعود ]

اگر ما دنبال یک چیزی از DICE در طول این سالها هستیم یاد گرفتیم که برای آنها بیشترین احترام در  جامعه خود قایل شویم، به خصوص برای طرفداران قدیمی خود. جدیدترین توسعه دهنده علاوه بر این به مجموعه نظامی خود، برای مدال افتخار: Warfighter،  در این  فکر است،  که در ادامه در  DICE ارائه شود. SOG سرباز OPS  در تنظیمات اولیه برای بازیکنان و  همچنین بازی میدان جنگ. خواهد بود

Medal of Honor Warfighter Image

“پس از تصمیم گیری  برای  مدال افتخار Warfighter  و در مورد بین المللی شدن warfighters، آن راه طولانی در پیش نیست  ما  در شروع به صحبت در مورد معرفی SOG سوئدی، و یا به جای SSG و SIG را به عنوان آنها را به لقب شناخته بودیم. و سپس.
دلایل بسیاری برای این بازی  وجود دارد.SOG واقعی درجه 1 و با بهترین  امکانات از نظر آموزش و تجهیزات. است  و ما احساس ارتباط قوی و  نزدیک برای سوئدی  در دوازده تیم  کردیم. و در  میدان جنگ بزرگ و DICE پایه  وفن در داخل استودیو.
و برخی از سلاح های این SOG خوب بکار بردن  ان در Warfighter شامل AK4، AK5 و G36 و “سلاح با میدان جنگ 3 دسترسی سریع SOG SpecOp به شما داده شده است Mk18 تفنگ لوله کوتاه سبک دفاع از دانیل است.”
اگر چه طبقه SOG باز خواهد شد تا برخی ادر زمان اعلام پس از انتشار آن را به خوبی برای دیدن DICE  و در ادامه  برای طرفداران خود را با برخی از ویژگی هاو  دسترسی سریع  به ان ها  و موضوعات که جامعه هاردکور می خورد که به طور کامل است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:28 ] [ مسعود ]

Ubisoft در TGS 2012 تعدادی تصاویر از بازی Assassin’s Creed III منتشر کرده است که انها را در ادامه مطالب مشاهده خواهی کرد

assassin’s creed iii 7.jpg


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 22:26 ] [ مسعود ]

 

به تازگی شرکت “Square Enix” یک ”DLC” جدید برای بازی Sleeping Dogs منتشر کرده است.که این بسته ی الحاقی یک قسمت شامل بخش:زامبی و خون اشام را دارا می باشد و همچنین از این بسته ی الحاقی چند اسکرین شات منتشر شده که در ان, شخصیت اصلی بازی یعنی:وی شن در حال مبارزه با خون اشامان می باشد........در ادامه مطالب
94702.jpg

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 21:57 ] [ مسعود ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی و دانلود بازی رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/6/30 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09152807983 با تشکر از مدیریت سایت :MMB
ل?نک ها? مف?د
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 59595
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

.

دریافت کد آمارگیر سایت

مشاهده کامل آمار