html> پردیس گیم

پردیس گیم
بزرگترین سایت بازی های رایانه ای PC, PS2, PS3
قالب وبلاگ
نويسندگان
ل?نک ها? مف?د

Borderlands 2 که انگار شوخی با بازی های دیگر و اشاره به آنها را یکی از اهداف خود قرار داده این بار به سراغ BioShock کین لوینز رفته است!

در DLC این بازی (Captain Scarlett and Her Pirate’s Booty) شما با یک Big Daddy مواجه می شوید!

این بار اول مسئولیت ۲k نیست چرا که آنها قبلا اشارتی نیز به بازی دارک سویلز کرده بودند.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:53 ] [ مسعود ]

BioShock Infinite  به تمام توان خود به جنگ Collector’s Edition ها پا گذاشت.

BioShock Infinite Collector’s Edition با قیمت ۷۹٫۹۹$ شامل DLC این بازی، ساندترک، کامیک این بازی، یک حکاکی ۵ در ۷ و… خواهد بود.

نکته قابل توجه در بسته های ULTIMATE SONGBIRD EDITION این بازی با قیمت بالای ۱۴۹٫۹۹$ است.

این بسته علاوه بر تمامی ویژگی های Collector’s Edition یک مجسمه با نام Songbird را نیز در جعبه خود دارد!

این بازی ۲۶ فبریه برای هر سه پلتفورم منتشر می شود.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:52 ] [ مسعود ]

                                       بازی Sleeping Dogs

                                   
ازی Sleeping Dogs از سبک استایل سینمای اکشن هیجان انگیز هالیوود و آسیایی الهام گرفته شده است، یک بازی درام پلیسی با دنیایی باز که در شهر هنگ کنگ اتفاق می افتد. Sleeping Dogs بازیکنان را وارد نقش یک پلیس مخفی به نام Wei Shen می کند که مامور از بین بردن یکی از بزرگترین سازمان های جنایت کار دنیا به نام Hong Kong Triads از داخل می باشد.همانطور که بازیکنان شهر شلوغ هنگ کنگ را کاوش می کنند، داستان عجیب و غریب وفاداری و خیانت نیز پیش می رود.
هر گوشه این شهر و جزیره در تمامی فروشگاه ها و آسمان خراش ها به مکانی برای تیر اندازی و کشت و کشتار تبدیل شده است. یکی از بی نظیر ترین و ابتکاری ترین سیستم های مبارزه در این بازی استفاده شده است تا Sleeping Dogs به بازیکنان امکان حرکات خارق العاده و ویژه را بدهد. بازیکنان می توانند حرکات کمبو و ضربات سهمگینی را به دشمنان وارد کنند و در این محیط به سبک سینمایی هیجان را تجربه کنند.
 
مشخصات :
-    داستانی درام از یک پلیس مخفی که قصد از بین بردن یک سازمان خلاف کار را دارد
-    اکشن قدرتمند با ترکیب عناصر کشنده، جنگ های تیر اندازی و نبردهای رو در رو
-    هیجان حماسی با سرعت بالا در خیابان ها و در کنار دریا در ماشین ها، موتور سیکلت ها و قایق های تندرو
-    مسابقه اتومبیل رانی غیر مجاز در شهر هنگ کنگ ، برد و باخت در نبردهای تیر اندازی یا مبارزه تن به تن با اشرار.........

دانلود در ادامه مطالب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:47 ] [ مسعود ]

                                            نسخه بلک باکس

                                           بازی Dark Souls Prepare To Die Edition

یک بازی اکشن نقش آفرینی می باشد که دنیای آن تاریک و کاملا فانتزی است. اکشن منحصر به فرد به همراه هیولاها، مبارزات با دشمنان وحشت آور و امکانات آنلاین آن باعث ایجاد سبکی خاص از بازی های کامپیوتری شده است. وقتی بازیکنان با دشمنان ترسناک این دنیای تایره و تار رو به رو می شوند و مکان های جدید آن را کشف می کنند،  می توانند هیجان اصلی بازی را حس کنند.

امکانات :
-    بازی اکشن با جلوه های تیره و تار که در آن باید برای پیروزی در مبارزات و نبردها، استراتژی های درستی را انتخاب کنید.
-    دنیایی تاریک و کاملا فانتزی و جایی که هیولاها و اژدهاهای مختلف وجود دارند.
-    بیش از 60 ساعت گیم پلی و بیش از 100 هیولای منحصر به فرد و سیستم جادو و اسلحه های بی نظیر، امکان انتخاب زره شخصیت بازی، اسلحه های متعدد با انواع گوناگون و حرکات مربوط به اسلحه ها
-    بازی روی شبکه : بازیکنان می توانند در مسیر یکدیگر قرار گیرند و با یکدیگر در مسیر بازی تعامل کنند و حتی هر بازیکن می تواند روند بازی خود را ادامه دهد.
-    توسعه انعطاف پذیر شخصیت ها و نقش بازی : در روند بازی، بازیکنان باید در مورد انتخاب قابلیت های شخصیت شان دقت کنند تا بتوانند استایل مورد نظر خود را بدست آورند.
-    جامعه : شما می توانید بازیکنان واقعی دیگر و روند آنها را مشاهده کنید و از بازی آنها تجربه کسب کنید، برای آن بازیکن ها پیام بفرسید و آنها را کمک کنید.
-    و .........دانلود در ادامه مطالب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:46 ] [ مسعود ]

                                  بازی Prototype 2

 

Prototype یکی از پرفروش ترین بازی های اکشن دنیا در سال 2009 محصول شرکت Radical Entertainment بود که هم اکنون سری جدید آن ساخته شده است. این بازی نیز ادامه نسخه اول آن می باشد و شما در نقش مامور James Heller، که زن و بچه اش فوت کرده اند ، هستید.سربازی که تنها مانده است.

امکانات بازی :
-    برای رها کردن شکل نهایی انهدام های تغییر شکل دهنده آماده شوید. مامور James Heller دارای قدرت جدید و باور نکردنی Tendril (پیچک) می باشد که به شما امکان جا به جایی و از بین بردن ماشین ها و وسایل نقلیه نظامی ، بدام انداختن جانواران آلوده شده و حتی از بین بردن و خرد کردن گروهی دشمنان را به شما می دهد.
-    Prototype 2 دارای قابلیت هایی برای دستکاری شخصیت بازی می باشد که بازیکنان می توانند با استفاده از خلاقیت خود قابلیت های جدیدی به شخصیت بازی اضافه کنند. قابلیت های حرکت سریعتر اجسام بزرگتر، پنجه های تیزتر و حتی قابلیت های استتاری بهتر از نمونه این امکانات هستند.
-    تصویر کنید که دارای قدرت از بین بردن دشمنان با استفاده از یک ضربه صوتی قدرتمند توسط بدن خود هستید! James Heller دارای این قابلیت است و شما می توانید با استفاده از آن هر کسی که جلوی راه شما قرار گیرد را از بینببرید. همچنین می توانید خود را به عنوان یک سرباز، دانشمند و یا هر کس دیگری با جذب خاطراتش و بدست آوردن قابلیت های جدید، جا بزنید.
-    داستان زیبای بازی که در آن James Heller برای از بین بردن شیطان درونش تلاش می کند بسیار زیبا نوشته شده. شیطان درون او Alex Mercer نام دارد. Prototype 2 به همین دلیل لقب "حادثه" بازی های ویدئویی سال 2012 را از آن خود کرده است.
-    با استفاده از تکنولوژی بی همتای موتور Titanium 2.0 محصول شرکت Radical ، Prototype 2 یک بازی اکشن با دنیایی باز می باشد که بازیکنان تجربه ای جدید را در آن خواهند داشت.
-    نیویورک در این بازی همان شهر قدیمی و مشهور گذشته نمی باشد... اینجا New York Zero نام دارد. این شهر به 3 منطقه تقسیم شده است. از منطقه سبز که کاملا نظامی می باشد، منطقه زرد که مکانی برای زندگی پناهنده ها و بسیار شلوغ بوده و در نهایت منطقه قرمز که منطقه جنگی است.
-    و ..........در ادامه مطالب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:45 ] [ مسعود ]

انگار Bethesda دست از  The Elder Scrolls V: Skyrim بر نمی دارد!

این شرکت آخرین پچ بازی را به صورت بتا و قابل دانلود از روی Steam منتشر کرد.

این پچ یک سری از باگ های بازی را که در پچ های قبلی برطرف نشده یا با DLC های بعد از بازی به وجود آمده اند را برطرف می کند؛ مانند:

  • بهبود حافظ اصلی و بهبود ثبات اتفاقات در بازی
  • بهبود برخی کرش های نادر در هنگام استفاده vampiric grip
  • بهبود مسئله مغازه Arnleif و پسرانش که ممکن بود تا اخر بازی قفل باقی بماند
  • بهبود مسئله تکراری شدن ظاهر و صحبت های NPC ها
  • بهبود مسئله نادری که در آن درهای بیرونی کاملا باز نمی شدند

این بروزرسان در حال حاضر برای PC است ولی بتسدا قول آن را برای کنسول ها نیز داده.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:44 ] [ مسعود ]

دانلود بازی فیفا 13

یکی از بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در FIFA Soccer 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تر برای شکست خط دفاعی را داده تا بتوانند به  صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جایگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.
در FIFA Soccer 13 هر حرکتی با سیستم دریبل ابتکاری و قدرتمند بازی ترکیب شده است. این حرکات که از حرکات واقعی بزرترین بازیکنان دنیا مانند لیونل مسی شبیه سازی شده اند، امکان دریبل رو در رو و با دقت بالا در تمامی جهات را به بازیکن می دهد تا بتوانند در موقعیت های تک به تک خیلی راحت تر به گل برسند. بازیکنان می توانند جهت حرکت خود را خیلی سریعتر تغییر دهند و خیلی سریعتر نیز با توپ بدوند. کنترل توپ در FIFA Soccer 13 تغییر کرده است. عواملی مانند فشار مدافعان، خط سیر توپ و سرعت پاس نیز هم اکنون در بازی نقش مهمی دارند.
دومین نسل از موتور برخورد بازیکن ، بازی فیزیکی را برای بدست آوردن توپ بهبود بخشیده است. مدافعان می توانند برای بدست آوردن توپ از هل دادن و کشیدن حریف استفاده کنند و این کار بستگی به قدرت بدنی و هیکل آنها دارد. ضربات ایستگاهی نیز بسیار تکنیکی تر شده اند و بازیکنان با مهارت می توانند از آن برای رسیدن به گل به خوبی استفاده کنند. در موقعیت های حمله 3 نفره نیز موقعیت های پاس بیشتری وجود دارد. بازیکنان می توانید با اضافه کردن یا کم کردن یک بازیکن از دفاع مقابل ضربه ایستگاهی برای جلوگیری از پاس دادن یا شوت کردن بهره ببرند.

مشخصات :
-    حالت بازی Career بهبود یافته با تغییرات اساسی
-    امکانات جدید برای توسعه بازی آنلاین شامل توسعه حالت بازی رقابت شانه به شانه در فصل
-    امکانات جدید EA Sports Football Club ، سرویس زنده ای که قلب تپنده FIFA است
-    بیش از 500 لیسانس رسمی تیم ها

دانلود در ادامه مطالب...............

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:43 ] [ مسعود ]

              

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 نسخه BlackBox

فوتبال از مدت های بسیار دور یکی از پر طرفدارترین ورزش ها بود است.این علاقه باعث شد تا پای فوتبال به دنیای مجازی نیز باز شود.کونامی یکی از اولین کمپانی هایی بود که بازی فوتبال را برای کنسول پلی استیشن طراحی کرد.در زمان خود بازی فوق العاده زیبا و پر طرفداری بود.به مرور زمان نسخه جدید تر منتشر شد و هربار کیفیت و شبیه سازی این بازی پیشرفت میکرد.مدت ها بعد رقیبی برای این کمپانی پیدا شد که با نام FIFA یا EA Sports شناخته میشود.این رقابت از زمان شورع تا حال بسیار نزدیک بوده و هربار یکی از دیگری پیشی گرفته است.نخسه جدید کونامی Pro Evolution Soccer 2013 که با نام PES 2013 نیز شناخته شده است قرار است تحولی در تاریخ ساخت این بازی ها ایجاد کند.با گرافیک بسیار بالاتر و همچنین هوش مصنوعی فوق پیشرفته که در تنها چند درصد با انسان واقعی تفاوت دارد!البته FIFA نیز در این زمینه دقیقا همین ادعا را دارد ولی باید دید کدام یک بیشتر به هدف نزدیک خواهند شد....در ادامه مطالب


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
ادامه مطلب
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:41 ] [ مسعود ]

وقتی شرکت EA Games و استودیو Bioware سازنده ی فرانچایز Mass Effect از نسخه ی Trilogy این بازی رونمایی کردند،هوادارن این بازی در نسخه ی PS3 از حضور قسمت اول این بازی در بین این عناوین بسیار خوشحال شدند(قسمت اول برای PC/Xbox360 منتشر شد)اما EA Games اعلام کرده بود این بازی بعد از xbox360 و pc یعنی ۶نوامبر عرضه میشود.

 

 

mass effect 3 leviathan سه گانه ی Mass Effect برای PS3 تاریخ خورد ؟

امروز خرده فروشی معتبر آمازون شعبه ی کانادا تاریخ جدیدی برای این بازی در نظر گرفت. February 26, 2013 تاریخ عرضه ی این بازی برای PS3 از سوی آمازون است ولی آیا این بدین معناس که نسخه ی StandAlone قسمت اول نیز تا آن تاریخ در PSN عرضه نخواهد شد ؟ باید منتظر جواب EA در مورد این اتفاق باشیم.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:40 ] [ مسعود ]

کم کم به روزهای انتشار کنسول نسل بعد Nintendo یعنی WiiU نزدیک میشویم و هر روز اخبارهای داغی از عناوین و قابلیت های این کنسول به گوش میرسد،حالا خرده فروشی از استرالیا در لیست پیش فروش خود مدلی از دسته ی این کنسول را که تلفیقی از طرح جدید و قدیمی SNES است را قرار داده است.

 

این دسته که در مرکزش شبیه به طرح قدیمی در کنسول SNES است و دکمه های A,B,X,Y را در چهار رنگ دارد،با قیمت ۴۹ دلار برای پیش فروش در این خرده فروشی عرضه شده است.این دسته آنطور که مشخص است فقط قرار است در استرالیا عرضه شود ولی نکته ی جالب سکوت Nintendo نسبت به این خبر است و هنوز نه آن را تایید و نه تکذیب کرده است.

WiiUSNES 40331 screen شایعه : دسته های جدید WiiU با طرح SNES پیش فروش شد ؟


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 28 مهر 1391برچسب:, ] [ 18:39 ] [ مسعود ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی و دانلود بازی رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/6/30 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09152807983 با تشکر از مدیریت سایت :MMB
ل?نک ها? مف?د
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 200
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 59909
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

.

دریافت کد آمارگیر سایت

مشاهده کامل آمار