بخش مالتی پلیر بازی ۰۰۷ Legends انحصاری برای PS3
تاریخ : جمعه 28 مهر 1391برچسب:,
نویسنده : مسعود

Eurocom Entertainment تایید کرد که یک بخش مالتی پلیر برای بازی ۰۰۷ Legends وجود دارد که بازی کن می تواند ۰۰۷ Legends را به صورت متفاوت تر از نسخه های قبل بازی کند . این بخش مالتی پلیر فقط در نسخه ی PS3 این بازی قرار دارد و در نسخه Xbox360 این بازی چنین چیزی وجود ندارد .

007

 

به علاوه طبق اطلاعات منتشر شده از این بازی , این بازی انحصار دو کنسول خانگی (ps3 , xbox 360 ) خواهد بود و نسخه ی PC ان منتشر نمی شود . در بخش مالتی پلیر این بازی می توانید یک اول شخص متفاوت به صورت مالتی پلیر را تجربه کنید . این بخش شبیه به بخش مالتی پلیر بازی grand theft auto IV می باشد که مالتی پلیر آن بازی واقعا قابل تحسین بود . این بازی هنوز با استقبال زیادی مواجه نشده است چون گیمر ها می گویند این بازی از نظر گرافیک ضعف دارد و مانند نسخه های اولیه می باشد ( به غیر از blood stone ) . وقتی این بازی تایید شد , انتظار می رفت گرافیک ان از نسخه ی دوم ان به بهتر باشد و چیزی فراتر از تصور باشد اما چنین نشد و این نسخه دوباره همان نسخه اول این بازی است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
در این وبلاگ شما دوستان در مورد بازی و دانلود بازی رو در اختیار شما قرار می دهیم و هر نوع پیشنهاد , در مورد بازی دانلود بازی دلخواهتان و همچنین مشکلات بازی رو می توانید در قسمت نظرات اراه دهید تا ما پیگیر باشیم این وبلاگ در تاریخ 1391/6/30 ساخته شده است.و میتوانید با این شماره پیامک بزنید:09152807983 با تشکر از مدیریت سایت :MMB
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 60046
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

.

دریافت کد آمارگیر سایت

مشاهده کامل آمار